Питання і відповіді

Це традиційна для знайомства з будь-якою програмною системою сторінка. Вона містить найбільш популярні питання, які виникають у більшості потенційних користувачів. Ну і відповіді на ті запитання.

Увага! Перелік питань у жодному випадку не є завершеним, тому як у вас є пропозиції - сміливо додавайте їх в коментарях.

1. Загальні питання


1.1 Оплата користування

Як обраховується вартість користування системами? Від чого вона залежить? Як здійснюється оплата?

1.2 ...

2. Розумне місто


2.1 ...

2.2 ...


3. Відкрите місто


3.1 Класифікація проблем

Як можна зрозуміти, користувач сам зазначає для свого запиту певну категорію (зараз їх в системі 98). Зазвичай в системах такого типу розробники задають певну класифікацію і користувачу треба тільки обрати. Незручності від невизначеності в категоріях можуть бути великими. Вони виявляються на стадії обробки інформації. Чому нема стандартного переліку категорій проблем? Це питання до розробників системи.

3.2 Використання платформи

Загалом шлях, яким інформація рухається чи має рухатись в задумі авторів програмної системи, зрозумілий. Але як це відбувається насправді? Мабуть ми маємо звернутись з цим запитанням до людей, що уповноважені міською владою підтримувати процес у належному стані?

3.3 Результативність платформи

Попередній пункт стосувався регламенту чи алгоритму роботи платформи - його ідеальної схеми, задумки розробника і реального втілення за досвідом роботи в реальному місті. Втім, результативність роботи такої системи, мабуть полягає не в тому, щоб, наприклад, зареєструвати якомога більше повідомлень. Парадокс полягає в тому, що ідеальним є такий стан справ, коли в системі нема жодного повідомлення. Ну до цього ще далеко, але чи відчули жителі міст, де впроваджено ВМ якийсь - ну нехай невеличкий - прогрес, чи відчули вони рух у напрямку зменшення числа тих ям, невпорядкованих дитячих майданчиків і тому подібних явищ? Соціологічне дослідження? Мабуть хтось і проведе, але ми обмежимось тим, що адресуємось до форумів, це не буде репрезентативна вибірка, це не буде вагомий і значущий результат, але не можна ж не спитати людей, правда?

3.4 Як звернутись до колеги?

Повідомлення подають користувачі. І як ви його читаєте, то можете там написати коментар. Але як хочете звернутись до автора (чи когось, хто коментує) в приваті, то це зробити не можна. При акаунтах адрес електронної пошти нема. Не можна написати і в межах чи рамках платформи. Це незручно.

Нема також і форуму. Мабуть розрахунок на те, що користувачі самі вирішать цю проблему? Але виявляється, що навіть актив (це п'ять користувачів, що зробили більше повідомлень) не є спільнотою. Це неправильно, ці люди мають відчувати піклування про себе з боку проекту. Ну як же - це головна сила впровадження, покращення, розвитку. Якось треба виправляти. Це питання-пропозиція до авторів проекту.







Немає коментарів:

Дописати коментар