четвер, 13 квітня 2017 р.

РМ. Перше знайомство

На жаль, не вдалось одержати від розробників платформ текст, що слугував би загальним оглядом їх платформи (будемо сподіватись, що це тимчасово) і відтак маємо знайомитись з тими мудрими системами самостійно. Сьогодні на порядку денному Відкрите місто (Розумне не пустило на свою сторінку запрошення проекту відтак поки що залишається поза зоною зв'язку)



Реєстрація

Так, знайомство з платформою, як і з будь-якою системою, тим же Фейсбуком, починається з того, що ви реєструєтесь. Але от Фейсбук згаданий не випадково, бо маючи акаунт у цій популярній соціальній мережі, ви можете використати його і для Розумного міста. Я так і зробив. 

Але це ж система стосується міського управління, то на додаток до того, що вона дізналась про мене від Фейсбуку, ще запитала про рідне місто. На жаль, Миколаїв, поза межами. Поки. А от Южноукраїнськ я знайшов на карті і побачив, що там вже йде, кипить робота і чотири модулі підключені для цього міста. Логічно буде взяти його для прикладу? Так, і будемо сподіватись, що до нас приєднаються земляки з досвідом роботи у системі.



Южноукраїнськ

Тут маємо зробити певний крок вбік і представити місто, так же? Ну, миколаївцям воно добре відоме, а іншим?

Будь ласка: Южноукраинск политический і мій добрий знайомий Богдан Грицевич.

Мабуть не варто казати, що ми сподіваємось на підтримку?

Фінанси


Так, це перший модуль, що спадає вам на думку переглянути. От і я переглянув його першим.

Тпрру-у-у


Мабуть більшість читачів того не знає, а я ще застав, коли кіньми по місту возили товар у крамниці. Ну підводами. І коли треба було гальмувати, казали голосно так "тпрру-у-у". Маємо трохи загальмувати з Розумним містом. Але ж ховати напрацювання неправильно? То і не будемо. Покажемо напівфабрикат. Він дає змогу і в таком вигляді щось побачити.








Немає коментарів:

Дописати коментар